Tietoa yhdistyksestä

Vantaan Reumayhdistys ry on perustettu vuonna 1979. Yhdistyksellä on toimintaa Vantaalla sekä idässä että lännessä. Näin olemme halunneet varmentaa, että jokaisella on mahdollisuus päästä ossallistumaan esimerkiksi suosittiuihin liikuntaryhmiin. Teemme myös retkiä ja matkoja, jotta jaksaminen arjessa mahdollistuisi. Reuman kanssa ei kannata jäädä yksin, vertaistuessa on uskomaton voimavara!

Toimisto

Osoitteemme on Talvikkitie 34, 01300 Vantaa. Huomaathan, että toimisto on avoinna vain sopimuksen mukaan.

Tavoitat meidät puhelinpäivystysaikaan ma – ke klo 10–12. Puhelinnumero on  09 – 857 3167.

Muut yhteystiedot löytyvät Yhteystiedot-sivulta.

Hallitus vuodelle 2024

Vantaan Reumayhdistyksen syyskokouksessa 15.12.203 valittiin uusi hallitus. Saimme kasaan innokkaan porukan, joka haluaa edesauttaa vantaalaisten reumaatikkojen asiaa sekä tuottaa mukavaa yhteistä tekemistä.

• puheenjohtaja Matti Virkkunen
  • varapuheenjohtaja Elina Poijärvi
  • sihteeri/rahastonhoitaja Merja Maaranen
  • liikuntavastaava Essi Päivänsalo
  • vertaistukikordinaattori Ilona Harrila-Nurmi
  • vammaistoiminnan edustaja Helena Forssell
  • Marja Jormanainen
  • Tarja Honkanen
  • Varajäsenet:
  • Erja Vallin

Jäsenmaksu

Jäsenmaksumme on vain 29€/vuosi.
Jäseneksi voit liittyä täyttämällä ja lähettämällä yhteystietosi etusivulla olevalla lomakkeella.
Jäsenenä saat jäsenmaksuvuoden aikana:

• neljä Reumaliiton julkaisemaa Reuma-lehteä
  • kaksi Luuvalo-lehteä, mikä on pääkaupunkiseudun reumayhdistysten yhteinen lehti
  • luentoja ja koulutusta
  • vertaistukea
  • mukavia retkiä
  • liikuntaryhmät edulliseen hintaan
  • tukihenkilöidemme avun ym.

Jäseneksi liittyminen

Haluatko liittyä jäseneksi? Voit tehdä sen helposti täyttämällä sähköisesti jäsenhakemuksen. Valitse listasta jäsenyhdistykseksi Vantaan Reumayhdistys.